It`s Monday :(

Hello♥
Idag är det Måndag och jag har jätte tråkigt...
Jag har suttit vid datan jätte länge.
Idag ska jag inte göra något speciellt bara ha träning.
I morgon ska jag klippa mig =)
Jag ska typ klippa lugg...
Så jag hoppas att det bli bra ;)
Och ni anar inte hur mycket jag längtar tills jul!!!! :O
Jag längtar så himla mycket!!
Jag vet inte om jag ska göra en ny design.. för min är så tråkig!
Nu ska jag gå in på facebook!
Hejdå ♥
Hihi, en bild på mig och Jossan för en vecka sen =)

Komentarer♥
Postat av: Sara

God Jul på dig :)



Lyssna gärna på min version av årets vinnarlåt :)

Det kan du göra direkt på min blogg :)

Jag skulle vara mycket tacksam! :)



Tack och God Jul igen! //Mvh Sara

2009-12-21 @ 12:52:10
URL: http://frominsideout.blogg.se/
Postat av: jossan

OMG!!!fett ful jag var såg sjuk ut

2010-01-03 @ 19:51:36
URL: http://lilllarssons.blogg.se/

Komentera här♥

Ditt namn tack!♥
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?♥

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0