Jul-avslutning!

Hello♥
Idag hade vi jul-avslutning alltså med skolan =)
Det var jättejobbigt för på vägen hem så snöade det skit mycket, vi fick nästan panik för så fort man skulle gå framåt så kunde man inte andas och man fryste till typ is...
Jaja, när vi var framme i Tumba åt vi på sibylla alltså Jag, Sarah, Jossan och Tove.
Det var gott men jag fick ont i magen efter...
Sen så fick ja en julklapp av Sarah♥
Det var en halsduk från kina!!!!!!
Sötis du är!!♥
Sen kramade jag Sarah bara en gång för hennes tåg gick då.
Men hon åker till Australien på Måndag och kommer hem den 23 Januari, så jag kommer sakna henne skit mycket!
Puss och kram på dig! Ha det bra i Australien♥
Hejdå!♥

Komentarer♥
Postat av: Sarah

aww va sött jag kommer att sakna dig jättemycket oxå

2009-12-17 @ 17:01:26
Postat av: Sarah

aww va sött jag kommer att sakna dig jättemycket oxå

2009-12-17 @ 17:02:14
Postat av: tilda

sv: Puss och kram sötis!!!!!!!!!!

2009-12-17 @ 19:11:23
URL: http://tullsen.blogg.se/
Postat av: Anonym

skönt med jullov!

kram Nanna <3

ps. du har inte komenterat på min blogg som du har lovat :( <3

2009-12-18 @ 12:57:30
Postat av: Nanna♥

skönt med jullov!

kram Nanna <3

ps. du har inte komenterat på min blogg som du har lovat :( <3



ojdå glömde att skriva namn o blogg



2009-12-18 @ 12:58:14
URL: http://naannaaa.blogg.se/

Komentera här♥

Ditt namn tack!♥
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?♥

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0