Vart med Moa!

Hello♥
Igår och idag har jag vart hos Moa och det betyder att jag har sovit över hos henne.
Det har vart jättekul, och vi la oss väldigt sent så jag är lite trött.
Igår så sminkade vi oss och satt på oss klänningar :)
Moa gjorde mig missbildad hon målade min ena sida av mitt huvud helt grååå, haha!
Sen har vi spelat sims 3 och vart inne på facebook och vart inne på folks bloggar...
När vi vaknade var klockan 10 opps... pappa och mamma skulle ju hämta mig då, men jag ringde pappa och sa
att han skulle hämta mig senare så det ordnade sig.
På vägen hem från Moa åkte vi till IKEA och köpte lite saker och sen åkte vi till byggmax för
dom skulle köpa nåt där sen åkte vi hem.
När vi var hemma spelade jag och mamma Gutarr hero.
Så var min Tisdag och Onsdag :)
Hejdå!!!!!!
En liten bild på mig kommer här:

Komentarer♥
Postat av: vem kan det vara?..................... jo det är ju jag Nanna♥

fin design. hoppas att du har haft ett bra 2009!<3

2010-01-01 @ 14:54:52
URL: http://naannaaa.blogg.se/

Komentera här♥

Ditt namn tack!♥
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?♥

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0