Tunisien

Nu är jag hemma ifrån Tunisien (norra Afrika)
Det har verkligen varit kul!
Man sakanr det jättemycket men jag hoppas att vi åker dit igen om kanske 2 år.
Jag har badat varje dag och solat hela tiden och det var runt 32 grader :)
eller mer....
Jag var med på vatten gympan och tävlingar men jag vann aldrig...:(
En dag så körde vi golf som tävling en annan dag så var det pingis också vidare...
Varje kväll var det en sak som kallas för (SPECTACEL) hihi, dm visade olika roliga shower oc i slutaet skulle alla alla alla dansa haha dte var skit roligt!
Nu saknar jag Tunisien så HIMMLA HIMMLA HIMMLA HIMMLA HIMMLA HIMMLA HIMMLA HIMMLA HIMMLA
MYCKET!
Jag sakar  Erika Slemi Robetto Houda Steffano Asma Pamela och 2 andra som jag inte vet vad dom heter men dom som jag nämde jobbade där Erika var på någon club Slemi var arobica och vatten gympa lärare och Houda var på clubben och Robetto clubben Steffano tävlingarna och clubben och Asma gjorde keografirna på spectaclet :D och Pamela var på clubben.
Kram på er jag nämde och ni där ute!
HEJDÅ!

Komentarer♥

Komentera här♥

Ditt namn tack!♥
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?♥

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0