Hejhej jag är såå trött!

Hejsan!
Jag är fett trött idag fats jag vaknade halv 9 :O
idag har jag vart hemma och haft tråkigt men sen kom mamma från ett bröllop som hon och pappa var på igår så då kom hem idag så åkte jag mamma och mormor till H&M coop.... m.m
Igår la jag mig sent tycker jag i alla fall..
klockan 12....
Men jag såg en bra film med Emelie (syrran) den heter Shoppa Hollic den var jättebra fast... jag somnade i slutet hihi men det var för jag var så himmla trött (a)
Aja...
Nu har jag duschat och nu ska jag bara sitta vid datan... och lyssna på musik!
Ipoden jag har på min blogg den gillar jag ju och så men asså jag vill byta låtar på den för dom är ju fett gammla men jag vet inte vart man ska sätta in koden så kan någon hjälpa asså dom som kan!
Det skulle vara skit snällt!
Komentera!
Hejdå puss och kram!

Komentarer♥

Komentera här♥

Ditt namn tack!♥
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?♥

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0