Pyamasparty hos Stina imorn!

Helluuuu!
Imorn är det pyamasparty hos stina för hon fyller 13!
Det ska bli skit kul!
Jag har dåliga nyheter också.... Jag är typ jätteförkyld! :(
Not funny....
Jaja, Idag var det en lång dag lite segt gick de i skolan för jag är mår inte såååååå bra!
Idag hade jag också tränig och jag åkte med mina nya skridskor och det kändes jättebra!
Jag är väldigt trött och kommer typ ta nässpray hela tiden!

Good night! Have a beautiful dream! :D hahahah

Bild från idag! :D


Komentarer♥
Postat av: cookie

Hej sweetie ;)



Söt design du har, och vad fint du klippt dig! :D



Saknar dig me, men nu ör det bara en månad kvar ;) Nästa gång åker vi ett halv år :(



Puss!/ Cookie <3

2010-02-14 @ 04:41:42
URL: http://daniiiela.blogg.se/

Komentera här♥

Ditt namn tack!♥
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?♥

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0