Kinståknings-läger =)

Hello♥

Idag har jag vart på klubbläger, och det är klubbens läger.
Det är inte ett övernattnings läger utan vi börjar 9 och slutar 4.
Det har vart jättekul!
De är vad jag har gjort idag :)
Har inget mer att skriva om :)

Här är en bild på mina nya konstknings-tajts. Jag fick dom i julklapp :)


Komentarer♥
Postat av: Lisaa

ÅÅÅ coola! xD

2010-01-03 @ 18:38:30
Postat av: jossan

fett SNYGGA!!!!:D

2010-01-03 @ 19:41:23
URL: http://lilllarssons.blogg.se/
Postat av: naki

okej det var snygt men jag har typ nästan loika dana fast dem är hell svarata men då är dem inte likadana då hahahahah! snygg blogg förästen hwjdå har du facebook så komentere tillbaka då hejdå!!

2010-01-15 @ 16:09:17

Komentera här♥

Ditt namn tack!♥
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?♥

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0