Stina was here ;)

Hejsan Svejsan!
I dag har min kompis Stina vart här. Vi har typ haft vattenkrig och badat i min lilla pool. Vi har haft det jättekul!
Sen åkte hon hem och jag har haft skit tråkigt! Bara kollat på Tv.
I morgon ska jag vara med Sara. Men nu ska jag gå.
Hasta là vista!

Komentarer♥
Postat av: Maria

Fin blogg :)



Gå in på min och kika lite släng in en kommentar också :D kraam



mariasfoton.blogg.se

mariasfoton.blogg.se

2010-07-18 @ 21:45:27
URL: http://mariasfoton.blogg.se/
Postat av: stisse

ja vist var det kul hemma hos dig Tilda <3 <3 <33333 det kommer att vara så såååååååå kul hemma hos mig men jag har inte kommit på några roliga saker vi ska göra hjälp mig!!!!!!!!!!? ;) :D väntar på er B)

2010-07-21 @ 22:47:01

Komentera här♥

Ditt namn tack!♥
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?♥

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0