Hmmm...

Har du en nalle/flera nallar? Ja <3
Har du syskon? Ja, en storesyster
har du en bästis? Ofc!
Har du nintendo wii? Nopp
Har du playstation? mm
Har du smsar mer än 30 sms på en dag? JA!
Har du converse? Jupp
Har du en mobil? Jaaaaa
Har du en mamma och en pappa? JA! DOM BÄSTA MAN KAN HA! :D
Vill du ha wii? Aaa de skulle väll va kul att ha!
Vill du flytta? Njaaaa... Jag trivs där jag bor nu :D
Vill du ha flera syskon? Nopp, jag har redan en syster! en bästa!
Vågar du doppa fingret i öl och smaka sedan? JAAAA!
Vågar du gå under en stegel? Hmm... vet inte....
Vågar du åka världens längsta och brantast vatten ruchellkana? NEEEEEJ!
Vågar du åka Ballder? Nej
Vågar du åka jettline? Nej
Vågar du åka frittfall? NEJ!
Vad heter din bästa kompis/dina bästa kompisar? jag vet inte man behöver ju inte vara bästis med alla men det är Sara, Sarah, Jossan, Stina, Nanna och Moa
Vad heter din syrra? Emelie
Vad heter din mamma och din pappa? Mamma heter Marielle och pappa heter Shahdad
Vad heter din mormor och din morfar? Ronny och Sonny
Vad heter dina kusiner? Asså jag har några i andra länder men jag har två i sverige och dom heter Theodor och Liam

Komentarer♥

Komentera här♥

Ditt namn tack!♥
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?♥

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0