En låååång dag...

Helluuu♥
Idag har jag vart i skolan det var jobbigt för vi slutade halv 4...
Efter den långa dagen i skolan köpte jag en glass men jag hade brotom sen till träningen.
Vi hade 2 timmars is träning och mina skridskor är försmå så jag måste typ köpa nya...
hehe, varje dag tänker jag på Turkiet, och det är jätte långt kvar till vi ska åka dit!!!  för vi åker den 29 Juni.
Men jag längtar jätte mycket!
Jag saknar Sarah jätte mycket för hon har fått en lite järnskakning! Och jag saknar Moa mä för det var länge sen vi var tillsammans. Men jag ville att ni skulle se dä här ATT JAG SAKNAR ER SKIT MYCKET!♥
Nu har jag inget mer att säga eller jo gå in på Moas blogg: www.sweettopp.blogg.se Sarah har ingen tyvär :(
jaja men hejdå på er!
Är fett trött

Komentarer♥

Komentera här♥

Ditt namn tack!♥
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?♥

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0