Ingen rubrik...

Vad heter du? Tilda

Hur många år är du? 12

Gillar du att blogga? Ja, det är jättekul!

Vad väljer du hällst att åka bil eller buss eller tåg? Bil :)

Har du ett eget rum? Jupp!

Är du en godis gris? JAAA!

Gillar du skolan? Aaa, man lär ju sig saker...

Är du envis? Nja.... Sådär....

Är dina föräldrar skilljda? Neee

Har du syskon? Aa, en syster som heter Emelie och hon är 17år.

Vilken färg fördrar du hällst? Lila, gul, rosa och grön!

Vilken färg hatar du? GRÅ OCH SKRIK RÖD!

Vem är din favorit artist? Michell Jacksson och Lady Gaga tror jag men jag har jättemåga favoriter!

Bor du i en villa? Aaaa!

Är skolan viktig för dig? JA SÅKLART!

Har du några bästisat? Aaa, Sarah hon är min bäztuz och Jossan och Nanna och Stina och Moa :) Har säkert flera!

Datan eller TV? Daaaatan :D

Vilket är dit favorit märke? Convers på skor...

Vilket är dit favorit klädsplagg? Hehe, vissa dagar har jag mer tuffa kläder liksom typ säckiga jeans och scarf och sånt och vissa dagar har jag liksom klänning eller en kjol i midjan också så jag har väldigt många favorit klädsplagg!

Gillar du musik? JAAAA! Jag går i musikklass för jag älskar musik, t.e.x jag lyssnar på musik varje dag!

Gillar du att resa? Ja, det är typ en av dom bästa sakerna jag vet!


Komentarer♥
Postat av: Leia ♥

Roligt med lista :)

2010-02-17 @ 17:13:27
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Anonym

snacka om att skryta om dig själv

2010-02-18 @ 12:24:15

Komentera här♥

Ditt namn tack!♥
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?♥

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0