Får gäster ikväll! :D

Shullelu!
I dag har jag bara vart hemma och suttit för de mesta vid datan.
I kväll får vi gäster så de blir inget bloggande förens i morgon.
Och som ni ser har jag bytt design 3 gånger i dag men det är för att jag tyckte inte dom blev fina men den jag har nu är enkel och fin tycker jag!
Och bara så ni vet älskar jag faktiskt att GÖRA designer!
Och i dag har jag lyssnat på contry girl med Moa Johansson som var med i talang, asså jag skojar inte jag har lyssnat på den över 20 gånger tror jag!
Men den är så himla bra de är darför!
Men har ni inte hört den kan ni ju lyssna på den å min blogg för jag har laddat upp den till min blogg.
Ciao!♥ Många kramar och pussar på er!

Ät ballerina kladdkaka dom är så himla goda!


Komentarer♥

Komentera här♥

Ditt namn tack!♥
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?♥

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0