Idag har jag vart hos Nanna :)

Helluuu!♥
Igår sov jag och Jossan över hos Nanna.
Det var jättekul och ni ser säkert det där klippet när vi dansar :)
Efter de hade jag träning det var kul men jag slog i rumpan och har ont där...
Nu kollar jag på TV och är fett trött, kommer nog lägga min tidigt idag :P
Jaja, imorn ska jag ta svininfluensa sprutan igen-.- LÄSKIGT! jag vill inte de eller jo men de ända som stör mig med den där sprutan är att man får ont efter och mår dåligt och att de faktiskt gör ont att ta den!!!!!!
Vi såg två jättebra filmer hos Nanna som jag och Jossan hyrde.
Jag hade sätt båda innan men dom är så bra så jag ville se dom igen.
Den ena heter Bring it on och den var bäst av dom 2 filmerna!
Den andra heter Shoppaholic och den var också väldigt bra men inte lika mycket som bring it on!
Bring it on faight t the finnish handlar om en tjej som heter Lina som går på cheerleading och bor i någon stad  i USA som jag inte kommer ihåg vad den heter..
Jaja och hennes mamma hittar en ny man och dom blir ihop också.. Sen flyttar dom till en annan stad i USA och bor i ett jätterikt hus. Där får hon en plastsyster som heter Sky. Sedan vill Sky och hennes cheerleading team att Lina ska bli deras lagkapten och de blir hon. Sen berättar jag inte mer ;) Ni får se den istället :D
En Shoppa Holics bekännelser handlar om en tjej som är shopping beroende hon har typ 8 kreditkort med massor av pengar på men hon köpte kläder för alla sina pengar på hennes kreditkort. De är typ de ända den handlar om ;) Ni får se den istället för jag berättar inte mera :D
Det var allt!



Komentarer♥
Postat av: Julia<3<3

Jag har sett dom,dom är jättebra <33 vad kul det låter :D

2010-01-19 @ 19:17:17
URL: http://julllanss.blogg.se/

Komentera här♥

Ditt namn tack!♥
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?♥

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0