Midsommar

Hej!
Igår var jag och min familj och mina 2 kusiner och moster och hennes sambo på grönan.
Det var as kul men jag åkte de vanlig karusellerna...
Inte insane och frittfall.
Min pappa vann än sån där stor kexchoklad, synd att jag inte gillar de så mkt....
Idag åkte de hem, men vi träffar ju dom snart asså på onsdag för vi ska åka till Turkiet tsm.
JIIIPPI!
LÄNGTAR!
Men nu har jag as tråkigt!!!!!!!!
Vet inte vad jag ska göra...
Och imorn har jag inget planerat!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det var allt!
Hejdå!

Komentarer♥
Postat av: Nanna

var det mkt folk där? :) <33

2010-06-27 @ 17:22:55
Postat av: Tilda

sådär =D <3

2010-06-27 @ 22:08:03
URL: http://tullsen.blogg.se/

Komentera här♥

Ditt namn tack!♥
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?♥

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0