Stan idag med Cookie och Sarah <3

Hello!! <3
Idag har jag vart i stan med Cookie och Sarah.
Vi fikade först på Waynes Coffee.
Jag och Sarah åt en morotskaka och Cookie åt en Cookie ;D
Sen gick vi runt i lite butiker sen gick vi till stureplan för att bik bok låg där och dom hade jätte söta halsband där.
Jag och Cookie köpte ett cup cake halsband där ni ser bilden där nere.
Sen såg vi Amir den kända bloggaren och vi fick hans autograf :D
Sen har vi gått runt och sen åkte vi hem <3
Ja de var min dag :D
Ciao!

Bilder från Stan
Cookie och Sarah i tåget <3
Sarah <3
Cookie 
I tåget
Jag och Sarah
Inne i Waynes coffee 
Cookie i waynes coffee
Min morotskaka <3
Köpte de hära halsbandet



Komentarer♥

Komentera här♥

Ditt namn tack!♥
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?♥

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0